Iz medija: Od idućeg tjedna Grad će imati 11 upravnih odjela

Press 28. prosinca 2017

Od 1. siječnja na snagu stupa Odluka s 4. sjednice Gradskog vijeća o novom ustrojstvu i djelokrugu upravnih tijela Grada Osijeka. Tako će od sljedećeg tjedna Grad funkcionirati s 11 upravih tijela, umjesto dosadašnjih devet.

Tako se između ostalog gasi radno mjesto tajnika Grada, kojega će zamijeniti pročelnik Ureda gradonačlenika, dok se “mamutski” Upravni odjel za urbanizam i graditeljstvo, komunalno-stambeno gospodarstvo i promet, zaštitu okoliša i mjesnu samoupravu dijeli na tri odjela. Novoustrojeni odjeli bit će Upravni odjel za graditeljstvo, energetsku učinkovitost i zaštitu okoliša, zatim Upravni odjel za gospodarenje imovinom i vlasničko-pravne odnose i Upravni odjel za komunalno gospodarstvo, promet i mjesnu samoupravu. Na dva odjela razdvojit će se i sadašnji Upravni odjel za programe i projekte Europske unije i gospodarstva, i to na Upravni odjel za gospodarstvo i Upravni odjel za programe Europske unije. Upravni odjel za socijalnu skrb i zdravstvo mijenja svoj naziv i postaje Upravni odjel za socijalnu zaštitu, umirovljenike i zdravstvo. Odustaje se i od Upravnog odjela za branitelje Domovinskog rata, koji zapravo nikada i nije zaživio, i to upravo na prijedlog samih branitelja i predsjednika Odbora za branitelje Darka Nađa, koji naglašava kako je njihov cilj bio efikasnost, a ne trošenje novca na pročelnika takvog odjela. Naime, prema novom ustroju upravo će Ured gradonačelnika dobiti dodatne ovlasti za preuzimanje poslova skrbi o ostvarivanju prava hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata.

– I u 2018. godini ostajem predsjednik Odbora za branitelje, ali mi u pomoć stiže još jedan pravnik, koji će moći detaljnije pomoći braniteljima upravo oko pravnih pitanja, odnosno rješavanja njihovih zakonskih mogućnosti – naglašava Nađ.

Novina je i da će se s dosadašnjim Upravnim odjelom za provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje spojiti poslovi urbanizma te će odjel promijeniti naziv u Odjel za urbanizam. Razlog je to i zbog kojega se dosadašnji djelatnici Upravnog odjela za provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje sele iz svog dosadašnjeg prostora na Šetalištu kardinala Franje Šepera 12 u nove prostore. Naime, nova lokacija spojenog i novog Odjela za urbanizam bit će u Zavodu za stanovanje u Krežminoj 18. Inače, ovaj novi odjel će umjesto dosadašnjih 15, imati 17 djelatnika.

Od Nove godine, točnije s 1. siječnja na snagu stupa novi preustroj gradske uprave. Istovremeno u 2018. ulazimo s oko 200 djelatnika, dok ih je prije pet godina bilo oko 250. Time imamo dodatne prostorne kapacitete, a razlog selidbe nije samo zbog uštede, odnosno činjenice da Grad više ne želi plaćati najam prostora na dravskoj šetnici, koji je inače vlasništvo Zavoda za urbanizam d.d., već zbog efektivnijeg i jednostavnijeg funkcioniranja. Zgrada u kojoj se nalazi Zavod za stanovanje u vlasništvu je Grada Osijeka, a cijeli drugi kat je slobodan i u njemu će se smjestiti upravo novi Odjel za urbanizam – objasnio je dogradonačelnik Boris Piližota.

Ovo nam je potvrdio i pročelnik Upravnog odjela za provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje Dražen Slunjski, koji kaže kako su oni pakovanje započeli još prije 15 dana.

– Prvo smo u kutije spremili i preselili cijelu arhivu, a do petka ćemo biti posve gotovi s preseljenjem – potvrdio je Slunjski.